Dołącz do mojego zespołu!

Jeżeli szukasz swojego miejsca w zdrowotnym świecie dowiedz się co fajnego robimy w BezWykrętu Chorzów i zgłoś się do mnie.

Jeżeli jesteś fizjoterapeutą/fizjoterapeutką lub trenerem/trenerką – być może to jest moment, aby stać się częścią drużyny!

Aktualnie rekrutujemy na stanowisko
Recepcjonista(ka)/Asystent(ka) menadżera

Opis stanowiska: Poszukujemy pozytywnej i zorganizowanej osoby na stanowisko Recepcjonista(ka)/Asystent(ka) Menadżera. Osoba będzie odpowiedzialna za zarządzanie recepcją oraz wsparcie menadżera w codziennych obowiązkach. Szukamy osoby, która cechuje się wysoką kulturą osobistą, umiejętnościami komunikacyjnymi oraz umiejętnością pracy w zespole.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę/umowa zlecenie. Praca stacjonarna na miejscu w Studio.

Wynagrodzenie: od 4500 zł brutto (Podstawa plus premia zależna od zaangażowania.)

Zakres obowiązków:

  • Obsługa recepcji, w tym przyjmowanie i obsługa pacjentów/klientów treningowych, odbieranie telefonów, oddzwanianie na telefony oraz bieżąca obsługa maila.
  • Bieżąca obsługa social mediów, odpowiadanie na wiadomości i komentarze, aktualizacja Stories.
  • Zarządzanie kalendarzem rezerwacji w Studio oraz grafikiem pracy pracowników.
  • Bieżące prace biurowe.
  • Wsparcie menadżera w codziennych obowiązkach administracyjnych.
  • Zarządzanie zaopatrzeniem biurowym oraz dbanie o bieżący porządek w Studio.
  • Wykonywanie innych zadań administracyjnych związanych z działalnością firmy, w tym także kontakt z firmami zewnętrznymi.
  • Branie udział w eventach organizowanych przez Studio i pomoc w organizacji eventów.

Wymagania:

  • Umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem.
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z drugim człowiekiem.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Umiejętność obsługi programów komputerowych, zwłaszcza pakietu MS Office.
  • Wysoka kultura osobista i profesjonalizm.
  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w wykonywaniu obowiązków.
  • Dyspozycyjność i gotowość do pracy w godzinach popołudniowych (na ten moment większość godzin to godziny popołudniowe) oraz incydentalnie w weekendy (przy okazji eventów).
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Pracę na cały etat.
  • Zatrudnienie w firmie zajmującej się ciekawą branżą.
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, także w temacie rozwoju osobistego.
  • Pracę na celach osobistych oraz celach zespołu.
  • Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony zespołu.

Jak aplikować: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z uzasadnieniem swojej aplikacji na adres biuro@bezwykretu.pl do dnia 10.06.2024.r. W tytule wiadomości prosimy o wpisanie „Recepcjonista(ka)/Asystent(ka) Menadżera – [Imię i Nazwisko]”.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych: Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).”

Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się razem z nami!

Naprawiamy pacjentów w różnym stopniu popsucia, a później pomagamy im utrzymać efekty.

Trenujemy razem z klientami na treningach indywidualnych osiągając wybrane przez nich cele.

 Pracujemy technikami medycyny manualnej, Kinezjologii, PDTR oraz treningiem indywidualnym (siłowym, funkcjonalnym, treningiem Pilates).

Szkolimy się w zakresie umiejętności pracy z pacjentem oraz organizacji i planowania własnej pracy.

Pijemy kawę, śmiejemy się i wymieniamy doświadczeniami.

No i przede wszystkim pomagamy sobie nawzajem!

Masz pytania? Chcesz wiedzieć więcej?

 Wyślij swoje zgłoszenie na:

biuro@bezwykretu.pl

Scroll to Top